Shop Forum More Submit  Join Login
Pokebeads or Beadyballs by dragonbarnesz Pokebeads or Beadyballs by dragonbarnesz
Hey there :)

I was bored lol so made a bunch of Beady Pokeballs haha

or do i have an ulterior Motive ;)

Anyway hope you like them :D
Add a Comment:
 
:iconmmanultra:
MManUltra Featured By Owner Mar 12, 2013  Hobbyist Writer
Awesome... a full complement of Pokemon... gotta pick six.
Reply
:icondragonbarnesz:
dragonbarnesz Featured By Owner Mar 13, 2013  Hobbyist General Artist
Butterfree, Pikachu, Golem, Gyarados, Charizard and Alakazam :D thats a great all round team that can utilise all HM moves and i think would be really powerful :D (obviously im not cheating by havin all legendary) haha otherwise it would probably be somethin like Dialga, Victini, shaymin, Darkrai, Keldeo and Rayquaza hahaha how bout you :D
Reply
:iconmmanultra:
MManUltra Featured By Owner Mar 13, 2013  Hobbyist Writer
Let me try to remember... Gold... Soooooooo I had Espeon, Crobat, Typhlosion, and three others... Arbok! And... MAGMAR! And some other sixth one. I forget.
Reply
:icondragonbarnesz:
dragonbarnesz Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist General Artist
awesome :D wish they wer real haha id give ya a battle :D
Reply
:iconmmanultra:
MManUltra Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist Writer
We could do it with animals, but that's illegal... and they die not faint :'( ... So Pokemon's cool... what else you play?
Reply
:icondragonbarnesz:
dragonbarnesz Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist General Artist
haha yeah thats not good lol and i play all sorts :) from pokemon to battlefield lol :D but favs are sonic, mario, zelda, Pokemon, Splatterhouse, most retro things like Super frog and The Chaos Engine :D i am a cosole collector so yeah just about everything :D
Reply
:iconmmanultra:
MManUltra Featured By Owner Mar 16, 2013  Hobbyist Writer
I play around with a lot of stuff too, I try not to nitpick but enjoy what the game has to offer and know that if we tell someone without whine our such that they'll try harder to break through their personal limits, and turn over the reigns to a new generation, but we were taught everything by those who came before so will still need their help... Let's head into the future, with peace, love, and fun in mind :)
Reply
:icondragonbarnesz:
dragonbarnesz Featured By Owner Mar 17, 2013  Hobbyist General Artist
excellent words there m8y :D
Reply
(1 Reply)
:iconmd5-mobstar:
MD5-Mobstar Featured By Owner Mar 11, 2013   General Artist
awesome!! 8D
Reply
:icondragonbarnesz:
dragonbarnesz Featured By Owner Mar 12, 2013  Hobbyist General Artist
thanks :D im gonna put some brooch backs on them and make them into badges :D
Reply
:iconmd5-mobstar:
MD5-Mobstar Featured By Owner Mar 19, 2013   General Artist
that sounds sick!
Reply
:icondragonbarnesz:
dragonbarnesz Featured By Owner Mar 19, 2013  Hobbyist General Artist
haha cheers :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 11, 2013
Image Size
3.5 MB
Resolution
3264×2448
Link
Thumb

Stats

Views
401 (1 today)
Favourites
17 (who?)
Comments
13
Downloads
6

Camera Data

Make
SAMSUNG
Model
GT-I9100
Shutter Speed
1/100 second
Aperture
F/2.7
Focal Length
4 mm
ISO Speed
32
Date Taken
Mar 11, 2013, 6:55:55 PM
Software
I9100BULPG

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×